
Експорт феросплавів з України в січні-жовтні зріс на 31,9% р./р. – AgroNews
18.11.2025
новий етап розвитку післявоєнного відновлення – AgroNews
18.11.2025

Українська промислова компанія «Інтерпайп» має всі передумови для масштабування у глобальному вимірі та стати по-справжньому міжнародною. Таку думку висловив генеральний директор Лука Занотті під час свого виступу на Саміті СЕО, організованому виданням «Форбс-Україна».
Читай нас також у Viber та Telegram.
За його словами, впродовж останніх 10 років «Інтерпайп» здійснив разючу трансформацію із диверсифікації ринків збуту. Наразі його продукцію постачають у понад 80 країн із фокусом на Європу, Північну Америку і Близький Схід.
«З точки зору бізнесу компанія є дуже успішною, моє завдання – зробити її більш міжнародною», – сказав топменеджер.
На думку Луки Занотті, досягнення глобального рівня схоже на перехід у Вищу лігу.
«Перед нами стоять два пріоритетні завдання: вийти на ринки, на яких ми ще не присутні, наприклад, країни Латинської Америки, Канада, та завершити формування продуктової лінійки. Це дасть нам можливість конкурувати із міжнародними гігантами у цій лізі», – наголосив CEO, додавши, що потреби клієнтів мають бути завжди у центрі уваги.
Генеральний директор також підкреслив, що стійкість, підприємливість і гнучкість – це ті риси, які відрізняють «Інтерпайп» від інших, а здатність людей працювати в Нікополі під щоденними обстрілами по-справжньому вражає.
Перегляди: 40




