
Садівник розповів, як правильно збирати яблука зараз, щоб ласувати ними взимку
07.10.2025
Ціни на металопродукцію в Україні: стабільність та вплив на агро
07.10.2025
Українська промислова компанія «Інтерпайп» має прогрес на європейському ринку завдяки активізації R&D та запуску у виробництво нових трубних продуктів.
Читай нас також у Viber та Telegram.
Про це під час форуму «Крізь терни до ЄС», організованого виданням «Українська правда», повідомила GR-директорка компанії Наталія Сидорук.
За її словами, компанія працює на європейському ринку вже майже чверть століття, але за час повномасштабного вторгнення РФ він став для групи ринком розвитку. У Європі багато різних ніш та унікальних клієнтських запитів, водночас, стандарти та вимоги є дуже високими. Аби їм відповідати, «Інтерпайп» активізував R&D, опанував та запустив у виробництво вже більш ніж 250 нових трубних продуктів саме для європейських споживачів.
Наталія Сидорук зауважила, що це дало результати. Упродовж останніх років «Інтерпайп» зміг зайти у низку вузьких сегментів постачання (труби для виробництва осей автофур, видобутку солі на італійських родовищах, труби для реконструкції високогірного курорту у Швейцарських Альпах)
Окрім того, компанія розробила для клієнта у Словаччині спеціалізовані мікропалі для реконструкції залізничного мосту – традиційні рішення у цьому випадку не дозволяли особливості ґрунту.
«За ці роки «Інтерпайп» став надійним партнером для європейців, вони вже бачать в нас європейську компанію, а не імпортера. До того ж наша компанія має досить низькі викиди CO2 на тонну виробленої труби, аніж багато інших виробників. Це win-win ситуація для обох сторін, ми в жодному разі не конкурент, а партнер Євросоюзу», – констатувала Наталія Сидорук.
Перегляди: 5




